Kάντε μας LIKE στο Facebok για να ενημερώνεστε αυτόματα

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Τι ισχυρίζεται η 54χρονη που κατηγορείται ότι χαράκωνε μωρά στα Ν.Προάστια [ΒΙΝΤΕΟ]

Στα κρατητήρια του αστυνομικού τμήματος Αγίου Δημητρίου πέρασε το βράδυ η 55χρονη που κατηγορείται ότι χαράκωνε μωρά σε εμπορικό κέντρο των νοτίων προαστίων.

Η κατηγορουμένη εμφανίστηκε χθες στα δικαστήρια χωρίς δικηγόρο και εξαιτίας αυτού ζήτησε και πήρε αναβολή. Σήμερα στις 12 το μεσημέρι θα περάσει την πόρτα του τριμελούς αυτοφώρου.


«Με κατηγορούν άδικα, σας παρακαλώ δεν έχω κάνει τίποτα» είπε στο δικαστήριο με φωνή που έτρεμε. «Με έχουν καταταλαιπωρήσει. Είχα πάει να ψωνίσω. Κάθισα να φάω και είδα ξαφνικά κάποιους να έρχονται πάνω μου. Με άρπαξαν και με χτύπησαν.

Οι αστυνομικοί μου φέρθηκαν απαίσια, μου προκάλεσαν μελανιές στα χέρια και στα πόδια.

Πήγα στο νοσοκομείο. Έχω παιδιά και σύζυγο. Λατρεύω τα παιδιά. Ντρέπομαι για τη θέση που βρίσκομαι. Ούτε μυρμήγκι δεν έχω πειράξει».
Η γυναίκα προέβαλε αντίσταση στους αστυνομικούς, πριν αυτοί την μεταφέρουν στο Τμήμα Ασφαλείας του Αγίου Δημητρίου, όπου κλήθηκαν και την αναγνώρισαν τρεις γονείς ως πρόσωπο που πλησίασε αυτούς και τα παιδιά τους, δεν την κατονόμασαν όμως ως υπαίτια των επιθέσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, από αστυνομικές πηγές, ο σύζυγός της φέρεται να είπε ότι η γυναίκα του έχει χάσει τον πατέρα της πριν ένα χρόνο και από τότε αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.
Eίναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι πήγε από τα Λιόσια, όπου διαμένει, έως το εμπορικό κέντρο των νοτίων προαστίων, για να χαρακώσει παιδιά, πιθανότατα με τα νύχια της.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star, οι γείτονες της 55χρονης γυναίκας στα Άνω Λιόσια, κάνουν λόγο για διαταραγμένη προσωπικότητα. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ανέφεραν ότι βρίζει χυδαία μητέρες ανηλίκων και πετάει πέτρες. «Δεν μπορούμε να ζήσουμε με ηρεμία», κατήγγειλαν.



πηγή:notia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου