Kάντε μας LIKE στο Facebok για να ενημερώνεστε αυτόματα

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Π.Φάληρο:Τι ΑΠΙΘΑΝΟ συνέβη στον Γ.Παπαμιχαήλ όταν έκανε ωτοστόπ!



Ο Γιάννης Παπαμιχαήλ έκανε οτοστόπ στον... έρωτα! Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο γιος της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ, η νέα του σχέση με τη Χριστίνα Ερις είναι αυτό που πάντα ήθελε και η γνωριμία τους θυμίζει κάτι από κινηματογραφικό στόρι: «Είμαι πιο ήρεμος και χαρούμενος από ποτέ.

Με τη Χριστίνα γνωριστήκαμε πολύ περίεργα. Ήθελα να πάω σε μια καφετέρια, από το σπίτι μου στο Παλαιό Φάληρο, κι επειδή άρχισε να με πονάει η μέση μου, έκανα οτοστόπ. Και τότε σταμάτησε η Χριστίνα. Η γνωριμία μας είναι σαν από ταινία! Μετά δέσαμε…» δήλωσε στο TLife και συνέχισε με περισσότερες αποκαλύψεις: «Δεν της αρέσει η δημοσιότητα και προσπαθώ να την προστατεύω από αυτό όσο μπορώ.

Είμαστε μαζί λιγότερο από χρόνο. Μου έχει δώσει ηρεμία και αυτοπεποίθηση. Με έβγαλε από μια κατάσταση μιζέριας και μου έχει κάνει πολύ καλό» ανέφερε ο μονάκριβος γιος της αλησμόνητης εθνικής μας σταρ για την όμορφη μελαχρινή σύντροφό του, η οποία είναι μακιγιέζ.

Στη συνέχεια, σε ερώτηση αν θα ήθελε να αποκτήσει κάποια στιγμή παιδί με τη Χριστίνα, η απάντηση του Γιάννη έκρυβε μια ελαφριά δόση αμηχανίας. «Δεν ξέρω, μακάρι τα πράγματα να πάνε καλά και, γιατί όχι, να κάνουμε οικογένεια...» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου